brazzers denildiginde aklimiza gelen ilk sitelerden bir tanesi olan Zindia.net, harika bir site olmakla birlikte en guzel porn videolari barindiran muhtesem lezbiyen porno siteleri arasinda yer almaktadir. Ayrica zindia.net sitesi de bir bakima turkiye'de buyuk bir rokettube sektoru acmistir kendine ve türbanlı porno izletme konusunda en guzel sitelerden bir tanesi olmustur. En begenilen brazzers,naughtyamerica,bangbros pornolarini yayinlayan sitemiz guzel bir yer tutmaktadir sektorde. xhamster pornolar acilmiyorsa eger acabiliriz. Ayrica bir diger sitelerimizden de mobil porn ve liseli porno izleyebilirsiniz.

Search:

Type: Posts; User: Mountain Man

Page 1 of 10 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    2
    Views
    378

    I'm hoping it will be rescheduled since that is a...

    I'm hoping it will be rescheduled since that is a 1 hour drive to see them instead of a road trip. Hint to Dave, if Grants Pass does not work out Medford would be great, it's bigger then GP and it's...
  2. Replies
    2
    Views
    378

    What Happened To The Oregon Shows?

    Had plans to see the show in Grants Pass on Aug 7th and noticed it is not on the tour dates anymore along with the Portland show. What's up with that???
  3. Replies
    6
    Views
    404

    Great post NN!!! Most of the shit on TV is...

    Great post NN!!! Most of the shit on TV is totally worthless to the people that have a clue. Sheeple just graze along and have no clue that they are watching complete horseshit.

    TH, you just need...
  4. Replies
    11
    Views
    1,036

    Ditto on this.

    Ditto on this.
  5. Replies
    4
    Views
    439

    Ditto for me. Recorded it on my Beta video...

    Ditto for me. Recorded it on my Beta video recorder and still have the tape and the recorder. Not sure if either are any good, but that does not matter now.
  6. Replies
    26
    Views
    1,183

    Very sorry to hear about your loss and...

    Very sorry to hear about your loss and condolences to you and your family. I have lost two significant people in my life and I understand how you feel. It gets better with time, but you never get...
  7. Coming from the pimple on the ass (Portland) of...

    Coming from the pimple on the ass (Portland) of Oregon, this kind of out of control BS does not surprise me. Portland is the SFO of Oregon and all the other reasonable people in this state would...
  8. Replies
    20
    Views
    643

    I suck and only got 35. Agreed, the exact...

    I suck and only got 35. Agreed, the exact spelling thing should be more flexible and I would have scored a little higher.
  9. Replies
    10
    Views
    569

    Checked out the Rock Candy vid and it kicked...

    Checked out the Rock Candy vid and it kicked ass!!! Going to search around and check out some more.
  10. Thread: Avatar

    by Mountain Man
    Replies
    6
    Views
    136

    I like it!!!

    I like it!!!
  11. Do you people even read the posts??? WTF is up...

    Do you people even read the posts??? WTF is up with the clueless posts after this.

    B2B Y&T - Great that you are better and hoping for the best of health for you.
  12. Yeah, also saw this today and wonder how much BS...

    Yeah, also saw this today and wonder how much BS it is going to take to throw this administration out and hopefully lock them up. If our worthless representatives can not accomplish this then plan B...
  13. I will second this request, play Medford Oregon...

    I will second this request, play Medford Oregon when going to or coming back from the next Portland show.
  14. With Bon I have to go with Powerage, the most...

    With Bon I have to go with Powerage, the most un-played great album ever. With Brian it is Back In Black.
  15. Replies
    7
    Views
    306

    bosk1, thank you for the link. Just watched a...

    bosk1, thank you for the link. Just watched a bunch of the vids, kick ass!
  16. Replies
    17
    Views
    566

    Great, another band being commercialized and the...

    Great, another band being commercialized and the downfall of Y&T, LOL.
  17. Replies
    17
    Views
    566

    LOL, RIGHT, let's turn Dave into Elton John.

    LOL, RIGHT, let's turn Dave into Elton John.
  18. I like it now but it took a while. Not the best...

    I like it now but it took a while. Not the best DLR song IMO, but if you think it's great, that's cool.
  19. Y&T has never received the radio air time they...

    Y&T has never received the radio air time they deserve. VH got their air time when the new album came out, but once people realized that the new/remake stuff is crap (I'm being nice) it has been cut...
  20. DLR must be out of money again, what a looser. VH...

    DLR must be out of money again, what a looser. VH (DLR and SH) is one of my favorite bands, but all this BS really starts to turn me off. The VH brothers being little bitches and DLR, an arrogant...
  21. Replies
    7
    Views
    181

    That's great that you got to spend some quality...

    That's great that you got to spend some quality time with your buddy. Keep it up, summers getting closer.

    I'm also a fan of Atlas Shrugged and Ayn Rand. The quotes are great and the one you use is...
  22. Replies
    7
    Views
    181

    I'm very sorry to hear about all the BS you guys...

    I'm very sorry to hear about all the BS you guys are going through. I have lost grandparents, uncles and my mom to cancer. As we all know, the drug companies are never going to come up with a cure...
  23. Replies
    25
    Views
    500

    Don't give a shit since I am going to score...

    Don't give a shit since I am going to score during halftime. Oh yeah!!!
  24. Thread: Wtf

    by Mountain Man
    Replies
    4
    Views
    150

    WTF back at ya. I remember you, not the song,...

    WTF back at ya. I remember you, not the song, just you (damn does that sound gay). Whatever, welcome back.
  25. Replies
    14
    Views
    250

    Agreed on the Happy Holidays BS. Have never said...

    Agreed on the Happy Holidays BS. Have never said it and always say Merry Christmas even though I am not religious...go figure? Anyway, Merry Christmas and Happy New Year to all!!!
Results 1 to 25 of 227
Page 1 of 10 1 2 3 4
radyo dinle radyo dinle radyo dinle
german porn xnxx pornolar sikiş porno izle